Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Ολυμπιακός: Άνετη νίκη επί της Ξάνθης και τώρα η Παρί!

Γκολ και θέαμα στο «Γ. Καραϊσκάκης» απόψε, με τον Ολυμπιακό να κάνει το 4 στα 4, επικρατώντας της Ξάνθης με 4-0. Οι «ερυθρόλευκοι» δε δυσκολεύτηκαν κόντρα στους Ακρίτες, επικεντρώθηκαν στο συγκεκριμένο παιχνίδι και διατηρήθηκαν έτσι στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα. Από δω και έπειτα το τεχνικό τιμ και οι παίκτες έχουν 3 ημέρες για να ανασυγκροτηθούν ενόψει της αναμέτρησης με την Παρί για την 1η αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ. Δεύτερο διαδοχικό χατ τρικ από τον Κώστα Μήτρογλου, που έφτασε αισίως τα 6 τέρματα στη διοργάνωση. Θετικό ντεμπούτο για Γιαταμπαρέ, ο οποίος αγωνίστηκε στο δεξί άκρο της επίθεσης, αποδεικνύοντας ότι διαθέτει πολλά από τα στοιχεία για τα οποία αποκτήθηκε.









Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/8408/4ara-kai-4-sta-4

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.