Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Νέες βολές ΣΥΡΙΖΑ κατά Σαμαρά- Κεδίκογλου...

«Πάλι καλά για τον πρωθυπουργό που υπάρχει και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος που συμφωνεί μαζί του και βλέπει σημάδια ανάκαμψης μέσα στα συντρίμμια...
που αφήνει το μνημόνιο» ανταπάντησε ο ΣΥΡΙΖΑ στον κυβερνητικό εκπρόσωπο, ο οποίος πέρασε στην αντεπίθεση κατά της αξιωματικής αντιπολίτευσης, μετά της βολές της κατά του Πρωθυπουργού.
Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ, «η πραγματικότητα της πλειοψηφίας της κοινωνίας δεν έχει καμία σχέση με τους μνημονιακούς παραδείσους στους οποίους αυτοί και μόνο ζουν».










ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2013/09/nee_8.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.