Αύξηση κατά δύο των ωρών διδασκαλίας, από έξι σε οκτώ την εβδομάδα, των καθηγητών ΑΕΙ και ΤΕΙ εφόσον αυτό κρίνεται σκόπιμο από τα τμήματά τους...
και η δυνατότητα σε δημοτικά, γυμνάσια η λύκεια να αυξήσουν σε εξαιρετικές περιπτώσεις τον αριθμό των μαθητών τους ανά τμήμα κατά 10%, είναι μερικές από τις βασικές αλλαγές στο νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο με βάση τις 51 τροπολογίες που κατατέθηκαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας.
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/09/blog-post_746.html
και η δυνατότητα σε δημοτικά, γυμνάσια η λύκεια να αυξήσουν σε εξαιρετικές περιπτώσεις τον αριθμό των μαθητών τους ανά τμήμα κατά 10%, είναι μερικές από τις βασικές αλλαγές στο νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο με βάση τις 51 τροπολογίες που κατατέθηκαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας.
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/09/blog-post_746.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.