Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Οι αλλαγές στο νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο

Αύξηση κατά δύο των ωρών διδασκαλίας, από έξι σε οκτώ την εβδομάδα, των καθηγητών ΑΕΙ και ΤΕΙ εφόσον αυτό κρίνεται σκόπιμο από τα τμήματά τους...
και η δυνατότητα σε δημοτικά, γυμνάσια η λύκεια να αυξήσουν σε εξαιρετικές περιπτώσεις τον αριθμό των μαθητών τους ανά τμήμα κατά 10%, είναι μερικές από τις βασικές αλλαγές στο νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο με βάση τις 51 τροπολογίες που κατατέθηκαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας.










Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/09/blog-post_746.html











Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.