Η Εθνική έπαιξε με τη φωτιά στο Λιχτενστάιν, αλλά μετά την είδηση ότι Βοσνία έχασε 0-1 από τη Σλοβακία, έβαλε το γκολ τη νίκης (72΄ Μήτρογλου) και βλέπει Μουντιάλ. Με το 1-0 έπιασε κορυφή και όλα γίνονται...
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/188949/apo-agxos-ki-agonia-doraki-i-slobakia-binteo
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/188949/apo-agxos-ki-agonia-doraki-i-slobakia-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.