Ως την αρχή του τέλους της μνημονιακής περιόδου και την αρχή της ανατροπής, χαρακτήρισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, την αποψινή ανοιχτή συγκέντρωση του κόμματός του στην πλατεία Λευκού Πύργου της Θεσσαλονίκης τονίζοντας ότι ο χρόνος της κυβέρνησης Σαμαρά τελείωσε. «Ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται. Τον πρώτο χρόνο! Ο κ. Σαμαράς, λοιπόν, και η κυβέρνησή του τον έκλεισαν το χρόνο τους. Κάπου εδώ τελειώνουν τα ψέματα, τελειώνει η κοροϊδία. Έκλεψαν μισθούς, έκλεψαν συντάξεις, έκλεψαν δουλειές, έκλεψαν δικαιώματα, έκλεψαν ακόμα και το οξυγόνο της δημοκρατίας. Και, ταυτόχρονα, έκαναν το ψέμα σύμμαχο, μέσο και όπλο τους. Ως εδώ, όμως, η Ελλάδα δεν αντέχει άλλο. Δεν αντέχουμε άλλο πλεόνασμα ψεύδους, υποκρισίας, κυνισμού και αναλγησίας. Έφτασε η ώρα της μεγάλης ανατροπής! Κανείς πια δεν θα πιστέψει τα παραμύθια της Χαλιμάς. Ούτε οι δικοί τους άνθρωποι τους πιστεύουν πια. Γιατί όλοι τώρα ξέρουν ότι το μόνο σχέδιο του κυρίου Σαμαρά είναι η υποταγή στους δανειστές» είπε χαρακτηριστικά.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/5456-al-tsipras-o-xronos-tis-kibernisis-teleiose
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/5456-al-tsipras-o-xronos-tis-kibernisis-teleiose

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.