Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Ξέρετε τι έγραφε το πρώτο μήνυμα που εστάλει από κινητό;

Εστάλη πριν από 19 χρόνια ... και ήταν το πιο όμορφο μήνυμα του κόσμου!
Πριν λίγες ημέρες, το SMS, το γνωστό γραπτό μήνυμα των κινητών τηλεφώνων, έκλεισε 19 χρόνια... Στις 3 Δεκεμβρίου, 1992 είχε αποσταλεί το πρώτο μήνυμα.
Ο Neil Papworth, ένας 20χρονος ...


δοκιμαστής μηχανικός για την Sema Group, μέσω ενός προσωπικού υπολογιστή στέλνει μήνυμα κειμένου στον Richard Jarvis...
Του γράφει απλά «Καλά Χριστούγεννα»! Αυτό ήταν, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Wikipedia το πρώτο μήνυμα που στάλθηκε.













Διαβάστε περισσότερα στο treloi.gr
Πηγή: planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.