Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

«Αφήστε τα παιδιά έξω από την ιστορία των απεργιών»

«O χώρος της Παιδείας είναι ένας χώρος όπου πρέπει να έχει ομαλότητα και να γίνεται διάλογος που να καταλήγει σε συναίνεση. Έχω απευθύνει και απευθύνω έκκληση προς όλους. Ας αφήσουμε έξω τα παιδιά από αυτή την ιστορία,…


ας δούμε όλα τα άλλα πεδία πολιτικής αντιπαράθεσης» τόνισε ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος αναφορικά με τις απεργίες των εκπαιδευτικών που ξεκινούν τη Δευτέρα.

Μιλώντας στον Alpha 9.89 επεσήμανε ότι: «Τα σχολεία πρέπει να μείνουν ανοιχτά. Σέβομαι το δικαίωμα της απεργίας αλλά από εκεί και πέρα, όλοι πρέπει να θωρακίσουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα γατί βασικό μας μέλημα πρέπει να είναι τα παιδιά μας να μείνουν όσο το δυνατόν περισσότερο ανέγγιχτα από αυτή την κρίση. Και κυρίως τα παιδιά μας να έχουν μία ελπίδα. Συνεπώς, θέλω να πιστεύω, ότι σιγά σιγά θα εξομαλυνθεί η κατάσταση και θα κρατήσουμε τα σχολεία μας ανοιχτά προς όφελος των παιδιών μας και προς όφελος των οικογενειών.









Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/afiste-ta-paidia-exo-apo-thn-istoria-ton-apergion/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.