Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΚΕΡΔΗ

ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΚΕΡΔΗ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΟΥΠΟΝΙ ΔΩΣΑΜΕ 6 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ 6 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΛΕΦΤΑ ΓIΑ ΟΠΟΙΟΝ ΤΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ....ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ ΠΗΓΕ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΛΕΦΤΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.