Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Μίτσελ: «Τα πάντα για ωραίο ποδόσφαιρο»

Την πεποίθηση πως αν ο κόσμος του Ολυμπιακού γεμίσει τις εξέδρες του «Γ. Καραϊσκάκης», η ομάδα θα παίξει καλά στον αγώνα με την Παρί Σεν Ζερμέν εξέφρασε ο προπονητής των «ερυθρόλευκων» Μίτσελ Γκονθάλεθ, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο συνδρομητικό κανάλι.

Ο 50χρονος τεχνικός επισήμανε πως πρώτο πράγμα στο μυαλό όλων είναι ο προσεχής αγώνας του Σαββάτου (14/9) με αντίπαλο τη Σκόντα Ξάνθη, χαρακτηρίζοντάς τη ομάδα με καλούς παίκτες. Αναφορικά με τους Σαμπού Γιαταμπαρέ και Ντελβίν Εντινγκά υποστήριξε πως πρέπει να προσαρμοστούν γρήγορα στον τρόπο παιχνιδιού του Ολυμπιακού, ενώ για τον Μάρκο Σέποβιτς θεωρεί πως είναι ποιοτικός παίκτης με έφεση στο σκοράρισμα, παρόλα αυτά χρειάζεται να μάθει πολλά ακόμα.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Ισπανού προπονητή στη NOVA:









Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.redder.gr/podosfairo/8361/mitsel-ta-panta-gia-oraio-podosfairo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.