Στον Ολυμπιακό θα συνεχίσει να αγωνίζεται και την επόμενη σεζόν ο Χοσέ Χολέμπας, καθώς η ομάδα που είχε δείξει ζοφερό ενδιαφέρον για την απόκτησή του πήρε παίκτη στα μπακ. Πιο συγκεκριμένα, η Μπεσίκτας που εδώ και αρκετό καιρό είχε τον Ελληνογερμανό μπακ στα πρώτα ονόματα της λίστας της, απέκτησε τον Ραμόν Μοράες, σύμφωνα με τουρκικά δημοσιεύματα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/8067/menei-ston-olympiako-o-xolempas
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/8067/menei-ston-olympiako-o-xolempas

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.