Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Με το δεξί στη πρεμιέρα του Ευρωμπάσκετ η Εθνική!


Παρά το άγχος της πρεμιέρας, η Εθνική διέλυσε 79-51 τη Σουηδία για τον 4ο όμιλο του Ευρωμπάσκετ, στο Κόπερ της Σλοβενίας. Σαν ...μάγους έβλεπαν τους παίκτες μας οι άτεχνοι Σουηδοί. Κορυφαίοι Σπανούλης, Μπουρούσης.











Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/188549/mprosta-toys-eimaste-koper-filnt

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.