Πώς είναι η Γή μας απο πάνω? Πόσο πάνω όμως?
Π.Χ. από τον Κρόνο… Εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά…
Η φωτό δείχνει τον πλανήτη μας ( αριστερά ) αλλά φυσικά και τον φυσικό δορυφόρο μας το φεγγάρι ( δεξιά ) ,
όπως καταγράφηκε από τον δορυφόρο Cassini πού βρίσκεται στον Κρόνο κάνοντας έρευνες και μελέτες.
πηγή : http://apod.nasa.gov

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.