Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Όταν κοιτάς από ψηλά… Πάρα πολύ ψηλά...


Πώς είναι η Γή μας απο πάνω? Πόσο πάνω όμως?

Π.Χ. από τον Κρόνο… Εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά…

Η φωτό δείχνει τον πλανήτη μας ( αριστερά ) αλλά φυσικά και τον φυσικό δορυφόρο μας το φεγγάρι ( δεξιά ) ,
όπως καταγράφηκε από τον δορυφόρο Cassini πού βρίσκεται στον Κρόνο κάνοντας έρευνες και μελέτες.

πηγή : http://apod.nasa.gov

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.