Από τη Δευτέρα (9/9) θα κυκλοφορήσουν και πάλι τα εισιτήρια για τον εναρκτήριο αγώνα του Ολυμπιακού στο Champions League και αναμένεται να εξαντληθούν.
Τις πρώτες ημέρες κυκλοφορίας τους πωλήθηκαν 12.000 εισιτήρια και από την «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία πως ίσως εξαντληθούν από αύριο (9/9).
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/8146/eksantloyntai-ta-eisitiria-me-pari

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.