Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΚΕΡΔΗ..ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΛΕΦΤΑ.ΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΧΑΜΕΝΟΣ....

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.