Η Εθνική ολοκλήρωσε την αυτοκτονία που είχε ξεκινήσει με τη Φινλανδία και, παρά τις δυνατότητές της, αποχαιρέτησε το Ευρωμπάσκετ με ήττα 92-88 από την Κροατία (μετά από δύο παρατάσεις!), μένοντας τελευταία στον 6ο όμιλο...
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/190534/teleiosame-kai-meiname-ekso-monaxoi
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/190534/teleiosame-kai-meiname-ekso-monaxoi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.