Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Γ. Ζουγανέλης: «Το Ντίλερ Κίλλερ και ΣΙΑ στέκεται απέναντι σε όσους πούλησαν τις ζωές μας»

O δημιουργός του Ντίλερ, Κίλλερ και ΣΙα που έρχεται αυτήν την Κυριακή με Το ΧΩΝΙ μιλάει για το cd και τονίζει: "Δεν ανέχομαι τη σιωπή του πνευματικού κόσμου, το cd αυτό έγινε για να επικοινωνήσουμε"

Αν κάποιος είναι ο πιο αρμόδιος να μιλήσει για το πολυαναμενόμενο Ντίλερ, Κίλλερ και ΣΙΑ που κυκλοφορεί αυτήν την Κυριακή μαζί με Το ΧΩΝΙ της αντίστασης αυτός δεν είναι άλλο από τον δημιουργό του, Γιάννη Ζουγανέλη.

Ο λόγος, δικός του:

"Ντίλερ, Κίλλερ και ΣΙΑ: Νομίζω ότι ο τίτλος τα λέει όλα... Η δουλειά αυτή απευθύνεται σε όλους αυτούς τους επιτήδειους που πουλήσανε την αξιοπρέπεια τους και την ανθρώπινη τους υπόσταση για να ισορροπήσουν ανάμεσα στη βία και το ξεπούλημα της Ελλάδας μας. Είναι ένας αμιγώς πολιτικός δίσκος που μελοποίησα εγώ και έγραψε ένας πολύ μεγάλος ποιητής. Γιατί για εμένα, ο Κώστας ο Μύρης είναι ένα κεφάλαιο στην ελληνική μουσική. Ένας μεταφραστής της αρχαιοελληνικής γλώσσας, ένας πανεπιστημιακός δάσκαλος, ένας φιλόσοφος, ένας άνθρωπος που εκφράζει απόλυτα τη μεγαλόσυνη του Έλληνα και τη νοοτροπία του.












Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/xoni-apokleistika/item/5931-g-zouganelis-to-ntiler-killer-kai-sia-steketai-apenanti-se-osous-poulisan-tis-zoes-mas
Φωτό από: www.toxwni.gr










Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.