Ενός λεπτού στην μνήμη των θυμάτων της 11ης Σεπτεμβρίου στον Λευκό Οίκο
Οι ΗΠΑ «εξακολουθούν να πονούν», δώδεκα χρόνια μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001, δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα.
«Προσευχόμαστε για όλους αυτούς που μας πήραν, σχεδόν 3.000 αθώες ψυχές», δήλωσε ο Ομπάμα σε τελετή που έγινε στην μνήμη των θυμάτων στο Πεντάγωνο, το οποίο είχε αποτελέσει στόχο του ενός εκ των τεσσάρων αεροσκαφών στα οποία είχε εκδηλωθεί αεροπειρατεία από μέλη της Αλ Κάιντα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/world/arthro/581143/obama-oi-ipa-exakolouthoun-na-ponoun/
Οι ΗΠΑ «εξακολουθούν να πονούν», δώδεκα χρόνια μετά τις επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001, δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα.
«Προσευχόμαστε για όλους αυτούς που μας πήραν, σχεδόν 3.000 αθώες ψυχές», δήλωσε ο Ομπάμα σε τελετή που έγινε στην μνήμη των θυμάτων στο Πεντάγωνο, το οποίο είχε αποτελέσει στόχο του ενός εκ των τεσσάρων αεροσκαφών στα οποία είχε εκδηλωθεί αεροπειρατεία από μέλη της Αλ Κάιντα.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/world/arthro/581143/obama-oi-ipa-exakolouthoun-na-ponoun/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.