Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Έχασε, αλλά είναι μέσα σε όλα!

Πρώτη ήττα για την Εθνική στο Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας. Έχασε 81-72 από την Ιταλία στο ντέρμπι της 4ης αγωνιστικής, πληρώνοντας την κακή της άμυνα μέχρι το 30΄ και την απουσία του τραυματία Σπανούλη.






 Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/189194/den-xathike-ki-o-kosmos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.