Πρώτη ήττα για την Εθνική στο Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας. Έχασε 81-72 από την Ιταλία στο ντέρμπι της 4ης αγωνιστικής, πληρώνοντας την κακή της άμυνα μέχρι το 30΄ και την απουσία του τραυματία Σπανούλη.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/189194/den-xathike-ki-o-kosmos
Δεν υπάρχουν σχόλια
:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.