Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Καψής: ΄΄Κάποια στιγμή θα καταστεί αναγκαία η εισαγγελική παρέμβαση΄΄


Ο υφυπουργός αρμόδιος της Δημόσιας Τηλεόρασης μιλώντας στον realfm 97,8 και την Κάτια Μακρή αναφέρθηκε στην εν εξελίξει κατάληψη στο κτίριο της ΕΡΤ στην Αγία Παρασκευή...


"Δεν είναι δική μου απόφαση να εκδιωχθούν κάποιοι άνθρωποι. Είναι ζήτημα εφαρμογής του νόμου", σημείωσε ο κ. Καψής.

Στο ερώτημα αν θα υπάρξει κάποια εισαγγελική παρέμβαση απάντησε: "Φαντάζομαι ότι κάποια στιγμή θα καταστεί αναγκαία. Έγινε μια προσπάθεια να λυθεί συναινετικά. Έγινε η συζήτηση με την EBU και είπαμε ότι πρέπει να υπάρξει ενημερωτικό πρόγραμμα. Εντός των ημερών θα υπάρξει και δελτίο ειδήσεων.











Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/09/blog-post_7401.html










Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.