"Δεν είναι δική μου απόφαση να εκδιωχθούν κάποιοι άνθρωποι. Είναι ζήτημα εφαρμογής του νόμου", σημείωσε ο κ. Καψής.
Στο ερώτημα αν θα υπάρξει κάποια εισαγγελική παρέμβαση απάντησε: "Φαντάζομαι ότι κάποια στιγμή θα καταστεί αναγκαία. Έγινε μια προσπάθεια να λυθεί συναινετικά. Έγινε η συζήτηση με την EBU και είπαμε ότι πρέπει να υπάρξει ενημερωτικό πρόγραμμα. Εντός των ημερών θα υπάρξει και δελτίο ειδήσεων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/09/blog-post_7401.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.