Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Ζητείται γρήγορα η ανάκαμψη!

Η αγνώριστη Εθνική κατάφερε να χάσει 77-86 από την άσημη Φινλανδία και παρά την πρόκριση στη 12άδα του Ευρωμπάσκετ, θα ξεκινήσει με 0-2 (νίκες-ήττες) την προσπάθειά της στον 6ο όμιλο της β΄ φάσης. Στενεύει ο δρόμος για τη διάκριση...













Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/189326/asxima-ta-pragmata-prosexos-xeirotera

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.