Η Ελλάδα, κουτσά-στραβά, με το γκολ του "Σάλπι" νίκησε 1-0 τη Λετονία, οι Βόσνιοι όμως νίκησαν στη Σλοβακία, είναι πρώτοι, εμείς κατά 99% είμαστε δεύτεροι στον όμιλο και βλέπουμε...
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/189580/sta-mparaz-sigoyra-sti-brazilia
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/189580/sta-mparaz-sigoyra-sti-brazilia
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.