Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Μπάσκετ: Σε καλό δρόμο ο Ολυμπιακός

Το 2/2 έκανε ο Ολυμπιακός στο «Roxis Cup», καθώς επικράτησε της Εφές με 83-78 και έδειξε ότι βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο. Σλούκας και Πρίντεζης οι κορυφαίοι για την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα. Ο Ολυμπιακός εμφανίστηκε σαφώς πιο βελτιωμένος σε άμυνα και επίθεση σε σχέση με το φιλικό κόντρα στην Μπουντιβέλνικ και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα από τον τουρκικό σύλλογο, επικρατώντας με 83-78. Έδειξαν έτσι πως οι ομάδα δεν έχει επηρεαστεί από τις απουσίες των Σπανούλη, Μπέγκιτς, Κατσίβελη, Μαυροειδή και αρχίζει να αποκτά χημεία.













Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/8829/den-xampariazei-apo-apousies

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.