Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Με νίκη ξεκίνησε στη Γ' Εθνική η ΑΕΚ

Επιβλήθηκε του Μανδραϊκού με 2-0

Αν η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, τότε το πρώτο γκολ της ΑΕΚ στη φετινή της «περιπέτεια» στην Γ' Εθνική μάλλον προμηνύει μία επιτυχημένη χρονιά για τους κιτρινόμαυρους.









Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/sports/arthro/585673/me-niki-xekinise-sti-g-ethniki-i-aek/













Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.