Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Πως θα βλέπαμε τον ουρανό άμα αντικαθιστούσαμε το φεγγάρι?

Χαζεύοντας στο διαδίκτυο βλέπεις πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα που αξίζει να δεις προκειμένου να μην τρελαθείς με την κατάσταση που επικρατεί…

Πως θα βλέπαμε τον ουρανό άμα αντικαθιστούσαμε το φεγγάρι με τους πλανήτες του Γαλαξία μας?

Θα μας κατατοπίσει το βίντεο που ακολουθεί…







Πηγή : http://www.sciencedump.com/ , http://www.youtube.com/user/yetipc1 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.