Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Πεντάρα από τον Ολυμπιακό!

Χωρίς να αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα ο Ολυμπιακός πέρασε σαν «σίφουνας» με 5-0 από την έδρα του Λεβαδειακού και έκανε το 3 στα 3.Σκόρερ οι Σαβιόλα, Μήτρογλου και Βάις, με τον «πιστολέρο» να πετυχαίνει χατ-τρικ.

Οι «ερυθρόλευκοι» ικανοποίησαν με την απόδοσή τους στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και με άνετη νίκη επί του Λεβαδειακού έφτασαν στις τρεις νίκες σε τρεις αγώνες στο πρωτάθλημα και παρέμειναν μόνοι πρώτοι στην κορυφή.


Εκπληκτικό χατ-τρικ από τον Μήτρογλου, ενώ ο Ολυμπιακός πραγματοποίησε εξαιρετικό τελευταίο δεκάλεπτο, όταν και σημείωσε τρία γκολ.









Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/7870/pentara-anevainei





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.