Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Θεσσαλονίκη: Κλειστό το κέντρο της πόλης το Σάββατο λόγω ΔΕΘ

Κλειστό θα είναι το κέντρο της Θεσσαλονίκης από το μεσημέρι έως το βράδυ του Σαββάτου, λόγω των προγραμματισμένων διαδηλώσεων για τα εγκαίνια της 78ης ΔΕΘ. Την ίδια ώρα, επί ποδός θα βρίσκεται Τροχαία προκειμένου να…



γίνουν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και να μειωθεί η ταλαιπωρία των οδηγών.














Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/thessalonikh-kleisto-to-kentro-ths-polhs-to-sabbato-logo-deth/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.