Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Μείωση των ωρών διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών ζητά η Ρεπούση

Θέμα μείωσης των ωρών διδασκαλίας των αρχαίων ελληνικών και των λατινικών έθεσε η εισηγήτρια της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση προκαλώντας την παρέμβαση του υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου.

Κατά τη συζήτηση…


στο Β» Θερινό Τμήμα της Ολομέλειας, του νομοσχεδίου για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η κ. Ρεπούση πρότεινε τα αρχαία να είναι υποχρεωτικά μόνο για τους μαθητές που θα ακολουθήσουν κλασσικές επιστήμες και να είναι στους υπόλοιπους προαιρετικό μάθημα.

Παράλληλα, επανήλθε στο μάθημα των θρησκευτικών επικρίνοντας τη στάση των δύο κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση.

«Δεν πρέπει να κλείνουμε το μάτι στους μητροπολίτες όταν μιλάμε για σχολείο. Όποιος επιθυμεί ορθόδοξη κατήχηση ας πάει στο κατηχητικό. Είναι ουδετερόθρησκο το σχολείο», σημείωσε χαρακτηριστικά κ. Ρεπούση.









Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/meiosh-ton-oron-didaskalias-ton-archaion-ellhnikon-zhta-h-repoush/











Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.