Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΦΛΟΓΑ:ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ


Αυτό που οδήγησε τους γονείς να ιδρύσουν τη Φλόγα ήταν  η επιτακτική ανάγκη για βελτίωση της ιατρικής, ψυχικής και κοινωνικής φροντίδας των παιδιών τους.

Η Φλόγα ιδρύθηκε το 1982 από ελάχιστους γονείς, στο Νοσοκομείο Αγλαία Κυριακού με τη βοήθεια των γιατρών και των νοσηλευτών. Πρόσφατα με τροποποίηση στο καταστατικό  η Φλόγα έγινε Σύλλογος γονιών παιδιών και εφήβων.

Σήμερα η Φλόγα είναι Πανελλήνιος Σύλλογος και αγκαλιάζει χιλιάδες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα με αιρετούς εκπροσώπους στις περισσότερες περιφέρειες της χώρας.

Οι στόχοι μας

27 χρόνια δίπλα στο παιδί με καρκίνο.
Διεκδικούμε :
Ουσιαστική παρουσία και δυνατότητα παρέμβασης στα θέματα της ιατρικής ψυχικής και κοινωνικής φροντίδας των παιδιών μας.
Στις βασικές επιδιώξεις μας περιλαμβάνονται :
  • Θεσμικό πλαίσιο που να διέπει τη νοσηλεία του παιδιού.
  • Εκπαίδευση παιδιάτρων στα ογκολογικά τμήματα.
  • Λειτουργία ακτινοθεραπευτικού κέντρου για παιδιά.
  • Φροντίδα εφήβων στα παιδιατρικά νοσοκομεία.
  • Ψυχολογική στήριξη των οικογενειών.
  • Σαφής, ειλικρινής ενημέρωση του γονιού.
  • Κοινωνική φροντίδα.
  • Ενημέρωση της κοινής γνώμης για τον καρκίνο στο παιδί.
Η Φλόγα θα συνεχίσει :
  • Όσο ο καρκίνος σκοτώνει το ένα από τα τρία παιδιά που νοσούν.
  • Όσο ο καρκίνος θεωρείται επάρατος και όσο ο λαός μας φοβάται ακόμα και να προφέρει το όνομα του.
  • Όσο η πολιτεία δεν ανταπεξέρχεται ικανοποιητικά στις υποχρεώσεις της.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.