Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

«Στους χαμηλοσυνταξιούχους το πρωτογενές πλεόνασμα»

Στην ενίσχυση των χαμηλοσυνταξιούχων θα κατευθυνθεί το 70% του πρωτογενούς πλεονάσματος, που θα επιτευχθεί φέτος, διαβεβαιώνει ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, σε συνέντευξή του στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», σημειώνοντας…


πως η δημιουργία πρωτογενούς πλεονάσματος αποτελεί «το πρώτο αποφασιστικό βήμα για να βγούμε από την ανάγκη συνεχών Μνημονίων».

Τονίζει ότι ο στόχος για πρωτογενές πλεόνασμα είναι εφικτός και πως «ακόμα και οι πιο σκληροί επικριτές της χώρας μας στο παρελθόν, δέχονται πλέον ότι οι θυσίες του λαού μας πιάνουν τόπο. Ποιοί άραγε και γιατί προσπαθούν να γκρεμίσουν αυτή την εικόνα;».












Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/stous-chamhlosuntaxiouchous-to-protogenes-pleonasma/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.