Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Η μεγάλη στιγμή για την Apple έφτασε!

Σήμερα η Apple θα μας αποκαλύψει πολλά νέα προϊόντα για να μας τρελάνει τελείως.

Η ατζέντα της εκδήλωσης θα περιλαμβάνει την παρουσίαση των iPhone 5S και του 5S.
Επίσης θα δούμε την παρουσίαση του iOS 7 μέσα απο την οπτική γωνία του Jon Ivy.
Αναμένονται κατά πάσα πιθανότητα και οι παρουσιάσεις των νέων iPod καθώς και νέα μοντέλα των σειρών Mac Pro , Mac Book Pro και Air.

Τι ξέρουμε μέχρι τώρα για τα μοντέλα που θα δούμε σήμερα :

5S

  1. Νέος Α7 επεξεργαστής (33% πιό γρήγορος από τον προηγούμενο Α6)
  2. 2 gigabyte RAM
  3. Αισθητήρας δακτιλικού αποτυπώματος για έξτρα ασφάλεια
  4. iOS 7
  5. Κάμερα 12 megapixel 
  6. Μοντέλο 128 gigabyte
  7. Τετραπύρινη κάρτα γραφικών
5C

  1. A6 επεξεργαστής (όπως στο iPhone 5)
  2. 1 gigabyte RAM
  3. Κάμερα 8 megapixels
  4.  iOS 7
  5. Τριπύρινη κάρτα γραφικών
  6. Πλαστική πλάτη σε διάφορα χρώματα
  7. Τιμή γύρω στα 400 δολλάρια ( 300+ ευρώ)
  8. Πιθανότατα χωρίς Siri
Mac Pro



Σχόλια του συντάκτη :

Βλέπω πως η Apple προσπαθεί να χτύπησει την Samsung (και άλλους κατασκευαστές βέβαια) με το πιό δυνατό της όπλο… Το λογισμικό… Το iOS σαν λειτουργικό είναι καλοστημένο και πάρα πολύ δεμένο με το υλικό ( cpu , gpu κ.α. ) και με πολύ συχνά updates. Επίσης οι συσκευές έχουν πολύ μεγάλο χρόνο κύκλο ζωής.

Μπορεί να με περάσετε για fan boy της Apple με αυτά που γράφω… Αλλά πιστέψτε με υπάρχει και η άλλη πλευρά. Εκείνη της αντικειμενικότητας.

Η Apple δυστυχώς χάνει την μάχη των smartphone λόγω πολύ χαμηλού hardware.

Όταν βλέπεις κινητά μεγάλων εταιρειών ( S4 , ONE X , NEXUS , OPTIMUS ) να έχουν τετραπύρηνους επεξεργαστές ή ακόμα και οκταπύρηνους με σχεδόν τα μισά χρήματα , σκέφτεσαι ότι κάτι δεν πάει καλα… Όταν εσύ Apple παίζεις ακόμα με διπύρηνους και ο ανταγωνισμός σου σε έχει ξεσκίσει τι κάνεις?

Και κάτι άλλο πολυ βασικό… Καλά τα τετραπύρηνα και τα οκταπύρηνα… Αλλά με το Android δεν πάς πουθενά… Το λειτουργικό laggaρει συνέχεια εκτός σπάνιων περιπτώσεων… Αναφέρω αυτό το παράδειγμα έχοντας δουλέψει πολύ και τα 3 λογισμικά που παίζουν στην αγορά ( iOS , Android , Windows Phone ). Το πολύ καλό που έχει το android είναι η ελευθερία που σου δίνει… Με απλά λόγια το κάνεις ότι "γουστάρεις". Για παράδειγμα το rootάρεις και η ζωή σου γίνεται πιό εύκολη! Σε αντίθεση με το iOS το οποίο πρέπει να το "σπάσεις" για να έχεις ελευθερία… Κάντο Google λίγο πιο σταθερό! Και που είσαι? Βγάλε κανά update για ΟΛΕΣ τις συσκευές σου πέρα από τους γίγαντες!

Για τα Windows Phone δεν έχω να πω πολλά… Τα Lumia είναι πολύ ωραία εξωτερικά αλλά από άποψη Software δυστυχώς χάνουν πολύ… Γιά να δούμε… Με την εξάγορα της Nokia από την Microsoft θα δούνε προκοπή? Ίδωμεν…

Φτάνοντας στο τέλος αυτης της ανάρτησης θα ήθελα να κάνω μια τεράστια ευχή..

Να δώ βαρβάτη συσκευή (πχ. Samsung) να τρέχει iOS… Μέχρι τότε όνειρα γλυκά…



Υ.Γ.  Όσοι έχετε ακόμα χρήματα και πάτε και το πάρετε με γεια σας! Να το χαρείτε μέχρι να βγεί το iPhone 6…

Για όλους εμάς τους υπόλοιπους το βίντεο απο κάτω θα μας συντροφεύει για πολύ καιρό ακόμα...



Τα σχόλια αποτελούν προσωπική άποψη του συντάκτη και δεν έχουν σκοπό την προσβολή κανενός!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.