Ένα εύκολο απόγευμα πέρασε ο Ολυμπιακός στο "Γ. Καραϊσκάκης απόψε, επικρατώντας του Φωκικού με το ευρύ 5-1, "κλειδώνοντας" την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδας. Στο ντεμπούτο του ο Σέποβιτς σκόρερε δύο φορές, ενώ και ο Αριέλ Ιμπαγάσα συνέβαλε τα μέγιστα, ώστε να μεγαλώσει το εύρος της νίκης. Τα υπόλοιπα τέρματα της ομάδας σημειώθηκαν από τους Ολαϊτάν(2), και Κάμπελ.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/8791/ksempoykoma-me-5ara
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/8791/ksempoykoma-me-5ara

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.