Με διήμερη απεργία από αύριο Δευτέρα συνεχίζουν οι καθηγητές τις κινητοποιήσεις τους καθώς μετά τη συνέλευση των προέδρων των τοπικών ΕΛΜΕ δεν ψηφίστηκε η πρόταση για συνέχιση των πενθήμερων επαναλαμβανόμενων...
απεργιών, ενώ οι δάσκαλοι συνεδριάζουν σήμερα στις 10:30 για να καθορίσουν το μέλλον των κινητοποιήσεών τους.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/09/48_7868.html
απεργιών, ενώ οι δάσκαλοι συνεδριάζουν σήμερα στις 10:30 για να καθορίσουν το μέλλον των κινητοποιήσεών τους.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/09/48_7868.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.