Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Με 48ωρη απεργία συνεχίζουν και οι καθηγητές

Με διήμερη απεργία από αύριο Δευτέρα συνεχίζουν οι καθηγητές τις κινητοποιήσεις τους καθώς μετά τη συνέλευση των προέδρων των τοπικών ΕΛΜΕ δεν ψηφίστηκε η πρόταση για συνέχιση των πενθήμερων επαναλαμβανόμενων...
απεργιών, ενώ οι δάσκαλοι συνεδριάζουν σήμερα στις 10:30 για να καθορίσουν το μέλλον των κινητοποιήσεών τους.










Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/09/48_7868.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.