Κορυφώνονται οι απεργιακές κινητοποιήσεις των συνδικάτων ενόψει και της νέας επίσκεψης της Τρόικας στη χώρα μας.
Σε σημερινή συνεδρίασή του, το γενικό συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ αποφάσισε τη διενέργεια 48ωρης απεργίας…
την Τρίτη 24 και την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου, και τη διοργάνωση συλλαλητηρίων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/adedu-nea-48orh-apergia-stis-24-kai-25-septembriou/
Σε σημερινή συνεδρίασή του, το γενικό συμβούλιο της ΑΔΕΔΥ αποφάσισε τη διενέργεια 48ωρης απεργίας…
την Τρίτη 24 και την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου, και τη διοργάνωση συλλαλητηρίων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/adedu-nea-48orh-apergia-stis-24-kai-25-septembriou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.