Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Μέσω διαδικτύου τα ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας του 2014

Με ανακοίνωση του ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Χάρης Θεοχάρης έκανε γνωστό πως οι υπόχρεοι θα λαμβάνουν από τις αρχές Νοεμβρίου τα τέλη κυκλοφορίας του 2014- που για πολλούς...

χιλιάδες φορολογούμενους θα περιέχουν και το φόρο πολυτελείας του 2013- αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.









Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/09/2014_30.html
Φωτό από:  planet-greece.blogspot.com













Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.