Να τεθούν σε διαθεσιμότητα 1.750 διοικητικοί υπάλληλοι ζητά το υπουργείο Παιδείας με έγγραφο που απέστειλε στις διοικήσεις των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/57834/Se-diathesimotita-1750-dioikitikoi-upalliloi-AEI--TEI
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/57834/Se-diathesimotita-1750-dioikitikoi-upalliloi-AEI--TEI

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.