Τριήμερη πανελλαδική απεργία θα πραγματοποιήσουν οι νοσοκομειακοί γιατροί, από τις 17 έως τις 19 Σεπτεμβρίου, με απόφαση που ελήφθη από το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών (ΟΕΝΓΕ).
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/57991/Xoris-nosokomeiakous-giatrous-17-19-Septembriou
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/57991/Xoris-nosokomeiakous-giatrous-17-19-Septembriou
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.