Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Πανιώνιος-Ολυμπιακός 0-2 (τελικό)

Με γκολ των Βάις (61΄) και Σαβιόλα (75΄) ο Ολυμπιακός πέρασε με νίκη από τη Νέα Σμύρνη και τώρα έχει μπροστά του το ματς με την Άντερλεχτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.