Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

O Ολυμπιακός έδωσε ένα εκατομμύριο για τον Μπονγκ, σύμφωνα με την ΄΄Εκίπ΄΄

Τι αποκαλύπτει η έγκυρη γαλλική εφημερίδα "Εκίπ".

"Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας η ελληνική ομάδα η οποία είχε καταθέσει πρόταση στη Βαλενσιέν πριν από λίγες ημέρες συμφώνησε για την παραχώρηση του Καμερουνέζου αμυντικού έναντι του ποσού του ενός εκατομμυρίου ευρώ", αναφέρει το δημοσίευμα που προσθέτει ότι ο παίκτης θα υπογράψει στον Ολυμπιακό για τρία χρόνια.








ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/article/185294/i-egkyri-ekip-stelnei-ton-mpongk-gia-tria-xronia-ston-olympiako

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.