Αδυναμία πρόσβασης παρουσίαζε για περίπου δύο ώρες το απόγευμα της Τετάρτης ο ιστότοπος των New York Times λόγω «προβλήματος στον διακομιστή», σύμφωνα με την εφημερίδα...
Το πρόβλημα εμφανίστηκε λίγο πριν το μεσημέρι (ώρα Νέας Υόρκης) και κράτησε ως τη μιάμιση οπότε και σταδιακά αποκαταστάθηκε η πρόσβαση.
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2010/08/ton.html
Το πρόβλημα εμφανίστηκε λίγο πριν το μεσημέρι (ώρα Νέας Υόρκης) και κράτησε ως τη μιάμιση οπότε και σταδιακά αποκαταστάθηκε η πρόσβαση.
Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2010/08/ton.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.