Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Kώστας Βουτσάς: Ζητώ συγνώμη από τους νέους

Ο Κώστας Βουτσάς, ήταν καλεσμένος στην εκπομπή “FTHIS TV” του Θανάση Πάτρα και μιλώντας για την εξέλιξη της σημερινής νεολαίας, θέλησε να ζητήσει συγνώμη από τους νέους, γιατί όπως είπε: “Εγώ και η γενιά μου φταίμε για τη σημερινή κατάσταση, γιατί ήμασταν εφησυχασμένοι και μας ένοιαζε να περνάμε καλά και να παίρνουμε αυτοκίνητα”.










Δείτε το βίντεο στο http://www.entertv.gr/2013/08/25/lifestyle/kostas-voutsas-zito-signomi-apo-tous-neous/
Πηγή:  www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.