Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

Με Μπενφίκα, Παρί και Άντερλεχτ ο Ολυμπιακός στο τρίτο γκρουπ των ομίλων του Champions League

Σε έναν όμιλο με Μπενφίκα, Παρί και Άντερλεχτ, που όλα είναι πιθανά, κληρώθηκε ο Ολυμπιακός, ο οποίος αν παρουσιαστεί σοβαρός μπορεί να περάσει στη φάση των 16 του Τσάμπιονς Λιγκ.

Ταξίδια σε Πορτογαλία, Γαλλία και Βέλγιο θα πραγματοποιήσουν οι Πειραιώτες στη φετινή τους πορεία του στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση.












Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/7724/o-kalos-olympiakos-pernaei

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.