Ο Ολλανδός ρέφερι πήρε τη Σάλκε από το χέρι και την πήγε Ch.League. Δεν είδε χέρι στο 0-1, δεν είδε ανατροπή του Στοχ στο 2-2 κι ο ΠΑΟΚ αποκλείστηκε με το ζόρι με ήττα 2-3 στο φινάλε. Πλέον πάει Europa...
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/187156/apo-xeri-xamenos-binteo
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/187156/apo-xeri-xamenos-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.