Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

Εκτός Champions League ο ΠΑΟΚ, παρά τη μεγάλη προσπάθειά του

Ο Ολλανδός ρέφερι πήρε τη Σάλκε από το χέρι και την πήγε Ch.League. Δεν είδε χέρι στο 0-1, δεν είδε ανατροπή του Στοχ στο 2-2 κι ο ΠΑΟΚ αποκλείστηκε με το ζόρι με ήττα 2-3 στο φινάλε. Πλέον πάει Europa...











Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/187156/apo-xeri-xamenos-binteo







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.