Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Κάμπελ: Έχω μεγάλη φιλοδοξία να πετύχω με τον Ολυμπιακό

Στην αίθουσα του V'Ammos στο «Γ. Καραϊσκάκης» έγινε πριν λίγη ώρα η παρουσίαση των νέων ποδοσφαιριστών του Ολυμπιακού, Τζόελ Κάμπελ, Ρομπέρτο, Καρλ Μετζανί και Μάικλ Ολαϊτάν.

Ο Κοσταρικανός μεσοεπιθετικός, Τζόελ Κάμπελ, ο οποίος θα αγωνίζεται στο Θρύλο για ένα χρόνο δανεικός από την Άρσεναλ, σχολίασε: «Καληπέρα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι εδώ και έχω μεγάλη φιλοδοξία να πετύχω με την ομάδα και να ανταπεξέρθω στις απαιτήσεις που υπάρχουν».








Περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/08/blog-post_7199.html









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.