Για μία τόσο επιτυχημένη εκπομπή και μία τόσο συζητημένη θέση δεν θα μπορούσαν να είναι λίγες οι ενδιαφερόμενες! Ποιο θα είναι το νέο «κορίτσι του Θέμου» την ερχόμενη τηλεοπτική σεζόν;
Μία τηλεοπτική θέση, η οποία – όπως έχει φανεί όλα αυτά τα χρόνια – μόνο καλό μπορεί να κάνει σε όποια σέξι κυρία καθίσει. Σίσσυ Χρηστίδου, Σάσα Μπάστα, Όλγα Φαρμάκη και Δούκισσα Νομικού. Ποια θα είναι λοιπόν η επόμενη;
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Espresso, δύο κυρίες θεωρούνται «φαβορί» για συμμετέχουν στο νέο κύκλο του «Όλα» και να βρεθούν στο πλευρό του Θέμου Αναστασιάδη και του Βαγγέλη Περρή. Ο λόγος για την σέξι Φλορίντα Πετρουτσέλι, η οποία αποχώρησε πριν το κλείσιμο της σεζόν από την «Μεσημεριανή Μελέτη» του Star, και την Μαίρη Συνατσάκη που επιστρέφει και πάλι στον ΑΝΤ1!
ΠΗΓΗ: http://www.entertv.gr/2013/08/18/media/pia-kiria-tha-doume-sto-plevro-tou-themou-anastasiadi-fetos-sto-ola/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.