Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Ξεκίνησε το πάρτι της επιστροφής!

Οι φίλοι του Παναθηναϊκού βρίσκονται ήδη στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας για το φιλικό με την Λάτσιο και φυσικά για την επιστροφή στο... σπίτι τους.

Μάλιστα, πριν από λίγο έκανε την εμφάνισή της και η αποστολή της ομάδας, η οποία και αποθεώθηκε.






ΠΗΓΗ: http://www.sportdog.gr/article/183627/ksekinise-parti-tis-epistrofis

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.