Ικανοποιημένος από την κλήρωση του Ολυμπιακού στο Τσάμπιονς Λιγκ εμφανίστηκε ο Μίτσελ.
Προτού λοιπόν βγει η τελευταία ομάδα και μιλώντας στη συνδρομητική τηλεόραση, είπε: «Πιστεύω πως δεν είναι άσχημα τα πράγματα. Για την ομάδα που έχουμε και αυτή που θα έχουμε σύντομα, η κλήρωση δεν είναι άσχημη. Ηθελαν οι Γάλλοι να μας αντιμετωπίσουν, να που θα γίνει το χατίρι τους…».
Μόλις βγήκε η Αντερλεχτ ως τελευταίος αντίπαλος, είπε: «Είμαστε ευχαριστημένοι, ο όμιλος δεν έχει ομάδα με σούπερ αστέρια, αλλά ούτε ομάδες εύκολες. Αυτό σημαίνει ότι θα μείνουμε συγκεντρωμένοι. Πιστεύουμε ότι θα ανταποκριθούμε στις προσδοκίες. Εχουμε αποφύγει ισπανικές, ιταλικές, γερμανικές, αγγλικές ομάδες και είναι καλό που είναι ισορροπημένος όμιλος. Οσον αφορά στην Αντερλεχτ, την αντιμετωπίσαμε στην προετοιμασία, τα πήγαμε καλά, έστω κι αν δεν ήμασταν έτοιμοι».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/187476/den-einai-asximi-klirosi-gia-tin-omada-poy-exoyme
Προτού λοιπόν βγει η τελευταία ομάδα και μιλώντας στη συνδρομητική τηλεόραση, είπε: «Πιστεύω πως δεν είναι άσχημα τα πράγματα. Για την ομάδα που έχουμε και αυτή που θα έχουμε σύντομα, η κλήρωση δεν είναι άσχημη. Ηθελαν οι Γάλλοι να μας αντιμετωπίσουν, να που θα γίνει το χατίρι τους…».
Μόλις βγήκε η Αντερλεχτ ως τελευταίος αντίπαλος, είπε: «Είμαστε ευχαριστημένοι, ο όμιλος δεν έχει ομάδα με σούπερ αστέρια, αλλά ούτε ομάδες εύκολες. Αυτό σημαίνει ότι θα μείνουμε συγκεντρωμένοι. Πιστεύουμε ότι θα ανταποκριθούμε στις προσδοκίες. Εχουμε αποφύγει ισπανικές, ιταλικές, γερμανικές, αγγλικές ομάδες και είναι καλό που είναι ισορροπημένος όμιλος. Οσον αφορά στην Αντερλεχτ, την αντιμετωπίσαμε στην προετοιμασία, τα πήγαμε καλά, έστω κι αν δεν ήμασταν έτοιμοι».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/187476/den-einai-asximi-klirosi-gia-tin-omada-poy-exoyme

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.