"Ο φτωχοποιημένος ελληνικός λαός καλείται να πληρώσει μαζεμένα τον δυσβάσταχτο μνημονιακό λογαριασμό", τονίζει ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Νότης Μαριάς, σε δήλωσή του για την ανεργία και το νέο ασφαλιστικό.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/4797-marias-o-ftoxopoiimenos-ellinikos-laos-kaleitai-na-plirosei-ton-mnimoniako-logariasmo
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/4797-marias-o-ftoxopoiimenos-ellinikos-laos-kaleitai-na-plirosei-ton-mnimoniako-logariasmo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.