Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Σαρωτικές αλλαγές στο Λύκειο

Τι αλλάζει από Σεπτέμβριο

Τελείως διαφορετική θα είναι η εικόνα που θα συναντήσουν φέτος οι μαθητές στα δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με το Βήμα της Κυριακής, οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για το νέο Λύκειο θα ισχύσουν από φέτος μόνο για την Α' Λυκείου, ενώ η εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ με το νέο σύστημα θα γίνει από το 2016.









Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/ekpaideusi/arthro/573686/sarotikes-allages-sto-lukeio/






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.