Με μοριοδότηση οι προσλήψεις στον νέο φορέα Δημόσιας Τηλεόρασης με προτεραιότητα τους εργαζόμενους στην ΕΡΤ, τόνισε ο αρμόδιος υφυπουργός Παντελής Καψής, μιλώντας σε πρωινή εκπομπή του Mega. «Η διαδικασία...
θα γίνει εντός Αυγούστου, οπότε και θα γίνει εκπομπή προγράμματος με ενημερωτικές εκπομπές» τόνισε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/08/blog-post_4123.html
θα γίνει εντός Αυγούστου, οπότε και θα γίνει εκπομπή προγράμματος με ενημερωτικές εκπομπές» τόνισε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/08/blog-post_4123.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.