Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

«Μήνυμα ενότητας» επιδιώκει να στείλει το ΠΑΣΟΚ με διήμερο συνέδριο

ΙΣΤΑΜΕ: Αποτίμηση της πορείας του Κινήματος η 3η Σεπτεμβρίου

Μήνυμα «ενότητας, αυτοσυνειδησίας και προοπτικής της δημοκρατικής παράταξης αλλά και της κεντροαριστεράς της ευθύνης, χωρίς ηγεμονισμούς», στέλνει το ΠΑΣΟΚ με το διήμερο πολιτικό-επιστημονικό συνέδριο που διοργανώνει στις 3 του Σεπτέμβρη, με αφορμή την 39η επέτειο για την ίδρυσή του, συνέδριο με το οποίο «ανοίγει ένα συγκροτημένο διάλογο για το μέλλον της χώρας», αναφέρει ενημερωτικό σημείωμα του ΙΣΤΑΜΕ.








Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/575654/minuma-enotitas-epidiokei-na-steilei-to-pasok-me-diimero-sunedrio/


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.